New piece of clothing

Thursday, April 09, 2015

P4096805P4096810
P4096812

Otsikosta pystyi päättelemään, että jotain uutta oon hankkinut. Nahkatakin nimittäin! Monta vuotta olin miettinyt kunnon nahkatakin ostamista, sillä sitten kun sellaisen löytää voi sitä käyttää vuosia. Nahkatakkihan on, niin kuin varmasti tiedätte, klassinen ja ajaton vaatekappale. Olen tosi onnellinen, että vihdoin löysin omani. Ei pitänyt ostaa kuin kolme muuta nahkatakkia ja tyytyä ne kaikki palauttamaan, koska eivät olleet hyviä. Onneksi sitten löysin tämän. Oikeastaan jo alkutalvesta tilasin, mutta on ollut niin kylmä, että tällä viikolla olen vasta voinut aloittaa käytön kunnolla. Ihanaa taas pukea kevätvaatteita ylle ja aamulla vielä ennen kouluunlähtöä napata aurinkolasit mukaan. Niistä puheenollen, mun on seuraavaksi hankittava kunnoliset aurinkolasit, sellaiset jotka ovat hyvät silmille, haha.

P4096807
takki Muubaa | kaulus H&M | paita Zara | farkut Mango | kengät Converse | laukku Zara


P4096815P4096816

You Might Also Like

0 kommenttia