New in the kitchen

Monday, April 27, 2015

P4086799

Olen pitkän pitkän aikaa halunnut blenderiä. Viimeistään kuluneen vuoden sisällä sellaiseen on syntynyt ihan oikea tarve: Raakakakkujen ja -ruoan, nicecreamin ja kaikenlaisten soseiden sekä kastikkeiden valmistamisen ja niistä oikein innostumisen myötä huomasin, että blenderille, ja vielä kunnolliselle, olisi oikeasti käyttöä. Ja sellainen on nyt vihdoin hankittu. Tai oikeastaan noin kolme viikkoa sitten sen hankin. 

P4086801

Tämä on Wilfan BL-1200 ja valitsin sen sillä perusteella, että kyseistä laitetta suositeltiin melkein joka sivulla, ja erilaisissa arvosteluissakin tämä oli pärjännyt todella hyvin. Hinta ja tehokkuus ovat kohdillaan. Tässä on lisäksi iso 1.8l paksu lasikannu ja monta eri toimintoa. Ainoana miinuksena tulee kai lähes jokaisesta tehokkaasta blenderistä lähtevä kova ääni. No ei se mua ole kyllä ihan hirveästi haitannut, sillä joka päivä olen tässä smoothieita, nicecreamia tai muuta vastaavaa valmitanut.

P4196838

Tarkoitukseni oli siis hankkia kone, joka murskaa jäiset asiat (minun tapauksessani useimmiten banaanit) tehokkaasti sileäksi. Tässä uusi tulokas on onnistunut ja taivaallista nicecreamia on tullut nautittua monia kertoja viikossa. Ihanaa!

P4196840

Iltapalaksi ajattelin tehdä mangobanaanismoothien, nam Mun on muuten pakko kertoa teille jo lähiaikoina tulevasta postauksesta, jota valmisteltiin tänään. Tällä kertaa kyseessä ei kyllä ole tavallinen postaus vaan luvassa olisi video. Oli ihanaa taas pitkästä aikaa kuvata ja toivon, että saan sen muokattua ja julkaistua vielä tämän viikon puolella. Hyvää viikonalkua sinne!

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ihanan näköistä nicecreamia! Mä en ole vieläkään kokellut vaikka tarkoitus on ollut jo pitkään :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on niin hyvää kyllä! :P Kiitos kommentista :)

      Delete