November favorites

Tuesday, December 02, 2014

Hei ollaan jo jouluussa ja tänään on kulunut tasan kaksi vuotta mun ensimmäisestä postauksesta, oikeastaan mun ensimmäisestä blogipostauksesta ikinä. Voit lukea sen halutessasi täältä. Sehän tarkoittaa sitä, että mun blogilla on tänään 2-vuotis syntymäpäivä. Sen kunniaksi ajattelin aloittaa uuden postaussarjan, jo hyvin tunnetun kuukauden suosikit. Tällä kertaa lista on siis tietysti viimekuun käytetyimmistä jutuista. Ei muuta kuin asiaan.
PB305633
Kynttilät kuuluvat ehdottomasti talveen ja pimeisiin iltoihin. Ne rauhoittavat ja tuovat ihanaa joulun tunnelmaa. Viime kuussa niitä tuli poltettua aika paljon ja silloin se mun kynttiläkausi luultavasti alkoikin.
PB295621
Real Techniquesin meikkisiveltimet ovat parhaita, mitä olen kokeillut ja mitä omistan. Niiden harjas on vaan niin pehmeää. Tuota pientä shadow brushia käytin varmaan viime kuussa eniten ikinä. Sillä mä aamuisin saatoin nopeasti varjostaa silmiä jollain neutraalilla luomivärillä. Multi task brush, eli tuo isompi, on täydellinen puuterin levittämiseen. Ja vaikka en meikkivoidetta käytäkään, enkä siksi laita naamaan myöskään puuteria, niin viimekuussa tajusin kiinnittää peiteaineen puuterilla tuolla siveltimellä.
PB295619
EOS-huulirasvat taisin ostaa viime kuun alussa ja ne on ihania. Niin söpöjä, mutta lisäksi tykkään myöskin niiden koostumuksesta, joka ei ole liian voidemainen, mutta silti kosteuttava. Mulla ei tainnut myöskään olla värittömiä huulirasvoja ollenkaan, muita kuin niitä purkeissa olevia, mutten tykkää päivän aikana tahmata käsiäni niissä. Näitä on siis tullut käytettyä ihan kunnolla. Tummempi on vesimelonin ja vaaleampi vadelman tuoksuinen (ja makuinen).
PB295624
Nivea Creme on ihan superrasvaa! Syksyllä kokeilin sitä ensimmäistä kertaa, eikä sen kokeilun jälkeen kyllä jäänyt yhtään epäselväksi, että miksi se on niin suosittua. Siinä on niin täyteläinen ja paksu koostumus, että se pysyy iholla ihan yön yli hyvin kosteuttaen toisin kuin jotkut ohuet litkukosteusvoiteet. Muuta hyvää tässä on mun mielestä se, että tätä voidetta tulee sen verran paljon, ettei se kyllä ihan heti lopu. Ja vaikka loppuisikin, niin hinta on edullinen. Tämähän on päihittänyt joissain testeissä kalliit merkkirasvatkin.
PB295626
TRESemmé hiusöljyä oon alkanut käyttää, koska ilmojen kylmetessä hiukset rasittuvat enemmän ja koska mun iho kuivuu helposti ja käsiä joutuu talvella koko ajan rasvaamaan, niin mikseipä sitten niitä hiuksiakin hoitaisi kosteuttavalla öljyllä. Laitan tätä yleensä latvoihin ja välillä hiusjuureen päivää ennen kuin pesen hiukset, muttei kai sillä oikeasti niin väliä ole. 
PB305628
Inkivääriteetä ostettiin sieltä Turkista. Tai oikeastaan se maku taisi olla omenainkivääri. Nyt se on kokonaan loppu. Se oli niin ihanan vahvaa ja varsinkin, kun oon ollut nyt puolitoista viikkoa pienessä flunssassa, joka ei tunnu lähtevän millään, niin tämä auttoi kurkkukipuun ja nuhaan vahvuutensa ansiosta.

Tässä olikin nää suosikit tällä kertaa. Tiedän, että monissa blogeissa näihin lukeutuu ehkä enemmän kosmetiikkaa, mutta mulla ei niitä olisi ollut viime kuukaudelle riittävästi ja oli muutenkin kiva laittaa myös jotain muuta, niitä mistä oikeasti on tullut suosikkeja kuluneen kuukauden aikana! Kuukauden päästä tulossa siis seuraava tällainen!

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Jes, mahtavaa että säkin alat nyt tekemään tällasia postauksia! Nää kuuluu ehdottomasti mun suosikkipostauksiin :)

    ReplyDelete
  2. Kivoja juttuja! Mistä oot ostanu/tilannu noi meikkisiveltimet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiitos! Ja siveltimet tilasin Lookfantastic-nimiseltä sivustolta :)

      Delete