Milkmaid braid

Monday, December 29, 2014

PC245809
Vielä muutama kuva jouluaaton kampauksestani. Ensimmäistä kertaa ainakin pitkään aikaan taas panostin myös hiuksiin ja halusinkin kokeilla jotain erilaista. 
PC245814
Normaalistihan oon tottunut, että mun hiukset on vapaina roikkumassa ja nyt olikin hauska laittaa ne ylös kiinni. Olin pari päivää ennen aattoa saanut vision, minkälaisen kampauksen aion sitten jouluna laittaa, ja senhän mä sitten toteutinkin.
PC245817
Siinä tohinassa en tajunnut ottaa kuvia tän kampauksen, milkmaid braidin, tekovaiheista, mutta ohjeet  ovat tosi yksinkertaiset. Tein vain kaksi lettiä sivuille ja kiersin ne molemmat tuosta pään yli ja kiinnitin monella monella pinnillä. 
PC245831
Ne pinnit kyllä taisivat erottua vähän, mutta onneksi olen aika pitkä, niin ei moni niitä ehdi huomata sieltä mun pään päältä. Sitä paitsi mulla ei ollut aikaa alkaa piilotella niitä pinnejä tuonne hiusten alle, enkä kunnolla edes itse niitä voinut nähdä. No, joka tapauksessa olin aika tyytyväinen lopputulokseen ja siihen kuinka se erosi mun normaaleista hiuslookeista!
Minkälainen asu ja kampaus teillä oli jouluaattona?

You Might Also Like

0 kommenttia