Gingerbread house

Monday, December 15, 2014

PC145650
Moi taas. Vähän yli viikko ehti kulua ilman blogia. Ja voin kertoa, että ihan vahingossa, sillä se ei ollut mikään tarkoituksellinen breikki. Yritän olla ottamatta paineita tästä hommasta, vaikka välillä se voi olla hankalaa, jos jostain asiasta tykkää oikein paljon. 
PC145652
Sanoisin, että syy siihen, miksi postauksia ei viime viikolla syntynyt, on se, ettei vain ollut inspiraatiota tai tuntunut siltä, että postauksista syntyisi mitään järkevää. Olin varmaan myös pienessä joulustressissä, mutta toisaalta taas nautin vapaasta ajasta, jonka koulu soi minulle, sillä läksyjä ei viime viikolla tainnut kovinkaan paljon olla. 
PC145654
Nyt taas tähän koneen äärelle istahtaessani ja blogia kirjoittaessani huomaan, kuinka mukavaa tämä onkaan, olikaan ja tulee varmasti jatkossakin olemaan. Viime viikkolla mun päähän ei siis vain ilmestynyt mitään superideoita, vaikka blogia aika useasti (monta kertaa päivässä) mietinkin. Toivon vaan, että tuollainen pieni, vahingossa pidetty tauko tekee vain hyvää. Nyt on kuitenkin hyvä taas jatkaa normaaleissa merkeissä!
PC145659
Otsikkoon viitaten tämän postauksen piti olla ehkä enemmän noista ylläolevien kuvien piparitalosta, mutta käyhän se näinkin. No joka tapauksessa viikonloppuna tuli leivottua pipareita ja juuri tuota taloa, jonka väsäämiseen kului aikaa hieman yli viisi tuntia. Ottaen huomioon myös sunnuntaina mun ja mun kaverin piparinleivonta ja -koristelutuokion aikaa pipareihin meni viikonlopusta 9,5 tuntia. Heh, no ehdin kyllä onneksi käydä salilla sekä perjantaina olin yhden kaverin pikkujouluissa, joissa oli muuten tosi hauskaa. Odotan kyllä innolla joulua, vaikken ihan täyttä tunnelmaa ole saavuttanutkaan lumen puutteen takia. Hauskaa ja tunnelmallista joulunodottelua sinnekin!
PC155662

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Ompa aika hieno piparkakkutalo!

    ReplyDelete
  2. Siis vau miten hieno piparkakkutalo! :)

    ReplyDelete
  3. Eikä vähänkö ihana piparitalo!! Omaan makuun ehkä vähän liikaa karkkeja mut tosi söpö silti ♥ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos, ja joo tosiaankin noita karkkeja ja koristeita tuli aika paljon! Mulle oli eka kerta kun koko talo peittyi karkkeihin :)

      Delete