Skirt day

Wednesday, November 12, 2014

PB125515
Vihdoin taas asukuvia. Milloinkohan viimeksi? -En edes muista. Sen voin todeta, että marraskuu ja asukuvat eivät sovi yhteen. Ainakaan mun aikatauluihin, sillä jos koulu loppuu neljältä, niin on jo myöhäistä, tää pimeys on syksyn ja talven yks ärsyttävimmistä asioista. Tietysti voisin viikonloppuisin ottaa kuvia. Aina ei ole kuville ottajaa ja usein viikonloppuisin mun asut on niin tavallisia ja tylsiä. Varsinkin, jos oon sisällä niin mukavuus voittaa aina.
PB125532
Tällä kertaa olin onnekas. Tulin monen tunnin skipin takia kotiin ja pyysin pikkuveljeä, joka oli kotona toipumassa flunssasta, räpsimään muutamat kuvat.
PB125518
Tällä kertaa valoa kyllä riitti, niin kuin näistä kuvista näkeekin. Yritin valita parhaimpia, mutta halusin tällä kertaa ottaa mukaan niitäkin, joissa toi valo korostuu ja tulee oikein kunnolla esiin, kun se oli näköjään se juttu tänään.
PB125530
Tän hameen oon saanut pari vuotta sitten synttärilahjaksi ja tykkään sen syksyisestä olemuksesta ja materiaali on kans tosi kiva. Sanoisin, että tämä on aika klassinen niin väreiltään kuin malliltaankin. Oon halunnut laittaa ton ylle syksyllä, mutta multa vaan puuttui tarpeeksi paksut sukkahousut. Eilen kävin sitten ostamassa kolmet paksut sellaiset ja nyt taas kelpaa käyttää hameita.
PB125525
PB125522
Nyt on ollut aika kosteita ilmoja, eikä aina tiedä milloin sataa seuraavaksi, joten jalassa on ollut tällä viikolla useamman kerran nää mun uudet kumpparit. Oon kyllä tykännyt tosi paljon.
PB125536PB125540
neule Kappahl | hame Gap | kengät Dorothy Perkins | laukku Zara | takki H&M

Mitä tykkäsitte asusta?

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Mullakin aina veli kameran takana asukuvia otettaessa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, joo mullakin usein :D yleensä se kuka suostuu, kun kaikki on aika vastahakoisia kuvaamaan :/

      Delete