Meikki pikkujouluihin

Thursday, November 27, 2014

Oon pitkään halunnut tehdä uutta videota ja nyt sellainen on vihdoin valmiina. Vähän niin kuin jatkoa viime postaukseen, eli jouluista aihepiiriä luvassa. Kuvasin teille, miten teen juhlavan meikin vaikkapa näihin ajankohtaisiin pikkujouluihin, mutta kyllä tää look mun mielestä sopii yhtä hyvin myös vaikka uudelle vuodelle. Semmoinen vielä, että oon ollut tän viikon kipeänä ja siks mulla oli äänen kanssa vähän ongelmia ja se saattaa kuulua videolla. Toivottavasti kuitenkin tykkäätte!


Youtubessa tämän videon alla on muuten listattuna  kaikki videolla käyttämäni tuotteet.

Tässä alla vielä pari kuvaa meikistä.
PB215580PB215578
Mitä mieltä olitte ja onko nää videot teistä kivoja vai tykkäättekö perinteisistä kuvapostauksista?

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Todella kaunis meikki! Ja mun mielestä nää sun videot on hirmu kivoja! :)

    ReplyDelete