Facts

Sunday, November 30, 2014

PB215605

 1. En käytä meikkivoidetta. Kesällä en käyttänyt ollenkaan ja koulujen alussa tuo tapa vaan jäi päälle. Siihen menee vaan aamulla aikaa, sitä paitsi on mukava antaa ihon hengittää. Juhliin ja erikoistilaisuuksiin tykkään kyllä panostaa enemmän ja kiinnostukseni meikkaamiseen on kasvanut älyttömästi kuluneen vuoden aikana.

 2. Olen kokeilunhaluinen tyyppi. Rakastan esimerkiksi kokeilla erilaisia ruokia ja tapoja tehdä sitä. Raakaruokareseptit on aika hauskoja ja hyviä. 
129b
 3. En syö hirveästi karkkia tai muita herkkuja. Ainoa mihin mulla on himo, on maapähkinävoi. Toisilla se on suklaa, mulla se on maapähkinävoi, ainakin ollut koko viimeiset puolivuotta.
PB295627
 4. Tykkään yökyläilystä, mutta herään aina monta tuntia aikaisemmin kuin muut. Vaikka oltais valvottu myöhään herään yleensä viimeistään siinä 9 aikoihin. Tää on välillä aika ärsyttävää kun joutuu odottelemaan muiden heräilyä. Myös viikonloppuisin herään kahdeksan ja yhdeksän välillä. Päivä vaan menee pilalle, jos nukkuu puolet siitä. Vaikka valvominenkin on kivaa, niin taidan olla selvästi aamuihminen. 

 5. Kun menen ulos haluan todella panostaa mun asuihin ja tykkään asujen suunnittelusta niin paljon. Näkisittepä sitten miten mä pukeudun kotona, yleensä heti kotiin tullessani vaihdan ensimmäisenä olohousuihin tai leggingseihin.
P3070436blog
 6. Join kahvia säännöllisesti pari vuotta sitten, mutta se alkoi aiheuttaa päänsärkyä ja jatkoin vain teen juomista. Tee on aina ollut se kuuma juoma mulle!

 7. Seitsemän on aina ollut mun lempinumero.

 8. Koeviikot on kivoja, koska sillon on niin paljon vapaata.
005
 9. Tykkään paljon käyttää korkokenkiä, mutta välillä on jotenkin eriparinen olo muihin verrattuna, sillä ainoat matalat korkkarit, jotka omistan on 8cm, jolloin musta tulee 187cm pitkä. 

 10. Toisaalta tykkään olla pitkä ja haluaisin kasvaa vielä sentin, heh.

Oon lueskellut muiden blogeista näitä fakta postauksia ja tykännyt paljon. Ideana on siis kertoa uusia ja vähön erilaisempia piirteitä itsestään. Onhan se aina hauska tietää lisää ihmisestä. Siksipä halusin tehdä samantyylisen postauksen myös omaan blogiin ja kertoa teille joitakin faktoja itsestäni. Tässä oli nyt kymmenen ensimmäistä. Näitä saattaa tulla taas jossain vaiheessa lisää. Huomenna onkin sitten maanantai, uusi viikko ja ensimmäinen päivä joulukuuta!

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Mä tykkään kans tosi paljon tällasista postauksista, näitä on niin kiva lukea! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo hei tee sä kanssa omaan blogiisi :)

      Delete