Turkin ostoksia

Friday, October 31, 2014


Moi! Taas päädyin tekemään videon, tällä kertaa luvassa ois niitä ostoksia, mitä ostin Turkista. Mutta perinteisesti olen ne myös tuohon alle kuvina laittanut.
PA195376

Tässä näkyykin suunnilleen kaikki uutuudet, jotka matkalaukussa tulivat mukanani Suomeen. Ihan hirveesti en edes ostanut, muttei se haittaa mua yhtään. En osta pakolla, jos en löydä mitään ja toi loma olikin enimmäkseen rentoutumista varten. Tästä jo näkee, että suurin osa on meikkejä. Liilan pasmina-huivin ostin basaarista, se oli sellainen ostos, jonka tiesin hankkivani, sillä olen halunnut uutta värillistä huivia jo pitkään. Kuvassa toi väri on ehkä vähän tumma, eikä näytä niin kauniilta kuin luonnossa. Muita kuvia mulla ei tästä huivista nyt tähän postaukseen ole.
PA225402
Seuraavana muutama koru, joita en kumpaakaan ostanut, vaan sain. Olin vähän ihmeissäni, kun kysyin hintaa tosta kultaisesta ja sitten myyjä ilmoittikin antavansa sen mulle lahjaksi. Minä ja mun sisko saatiin taas ihan ohikulkiessamme tuollaiset siniset korut. En mä tätä aio mitenkään hirveästi käyttää, sillä ei edes oo mun tyylinen. Jonnekin rannalle voin sen ehkä tulevana kesänä uitenkin laittaa.
PA225401
Meikkejä tuli ostettua sitten niiden korujen ja vaatteidenkin edestä. Ne oli nimittäin edullisempia kuin Suomessa ja olin näitäkin suunnitellut ostavani. Kuvassa on Colleen-nimiseltä merkiltä puuteri ja aurinkopuuteri. Uusien tarpeessa aloin jo ollakin, joten päätin ostaa ja kokeilla minkälaisia nämä ovat. Poskipuna on Rapsodin ja se on hauskojen värikuulien muodossa. Muut poskipunat mulla on ihan kiinteässä muodossa, joten tämäkin tuo kivaa vaihtelua!
PA225405
Kynsilakka ja valkoinen luomivärikynä ovat Golden Rose -merkiltä. Kynsilakka oli pieni heräteostos toisin kuin tuo luomivärikynä ja myös huultenrajauskynä, joka näkyy myös kuvassa. Ne mä halusin hankkia, ja ajattelin, ellen löydä niitä sieltä matkalta, niin viimeistään Suomesta. Onneksi löysin sieltä, sillä musta on kiva testata uusia merkkejä ja tuotteita. Tietty nämä olivat myös edullisempia siellä.
PA225406
Huulipunia, niitä ostin viisi kappaletta. Kotona mulla on niitä neutraaleja, punaisia ja vaaleita värejä, muttei esim. pinkkiä tai liilaa, jotka halusin ehdottomasti hankkia. Oo käyttänyt näitä jokaista ja voin sanoa, että on aika pigmenttisiä ja väri kestää hyvin. Ja myös sen, että oon jäänyt ihan koukkuun, varsinkin tuohon kirkkaan liilaan, josta tuli heti mun uusi suosikki. Noi pinkit on vähän enemmän kesäkäyttöön omasta mielestäni, mutta noi liilat ja toi tummanpunainen taas on ihan täydellisiä syksyyn. Tässä vielä merkit vasemmalta oikealla: Flormar, Catherine Arley, Rapsodi.

Mitä tykkäsitte tästä postauksesta ja mun ostoksista?

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. luin ensin et "turun ostokset" ja mietin et onpas kiinnostavaa mutta onneksi luin uudestaan! :---D noi huulipunat on ihania!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, kiva että postaus miellytti :) Huulipunat on<3

      Delete