Muutama uutuus

Wednesday, October 15, 2014

Moi! Viime viikolla kerroinkin jo tehneeni videon ja ajastaneeni sen tälle viikolle. Halusin näyttää muutamia uutuuksia, joita olen hankkinut ja saanut lahjaksi ja mikäpä olisi taas ollut piristävämpää kuin tehdä samalla ihan video aiheesta. Muistakaa vaihtaa laaduksi 1080!


Tässä alhaalla vielä samoja juttuja kuvina. Näyttökuva 2014-9-17 kello 18.46.37
Muistatteko ne syysasukollaasit, jotka tein muutama viikko sitten? Kerroinkin, että olin hankkinut yhden jutun kollaasien sisällöstä. Ja tässä nyt näette, eli tilasin nilkkurikumpparit, joita olen käyttänyt ahkeraan, osittain syksyisten sadesäiden ansiosta ja sitten myöskin omasta halusta päivinä, jolloin ei edes ole satanut, koska nämä ovat vain niin kauniit ja haluaisin tällaiset samantapaiset oikeastaan ihan normaali kenkinä.
PA085111Tosiaan tilasin kengät Dorothy Perkinsin nettisivuilta.
PA085113PA085120Sitten on tämä ihana Monteaun paita, jonka sain tädiltäni synttärilahjaksi. Rakastan koko paitaa ja kaikkia yksityiskohtia, sillä värit ja materiaali ovat täydellisiä sekä nuo hapsut on musta aika hauskat, joten aika onnistunut lahja!
PA085121
Toinen synttärilahja, jonka näytän tässä postauksessa on beige tähtihuivi, jonka sain mun kaverilta. Tykkään tästäkin tosi paljon, sillä tää on ihan mun tyylinen, tosi neutraali ja siksi se sopiikin melkein joka asuun.


Hauskaa viikonjatkoa teille! Nyt kun mulla ei siis ole mahdollisuuksia postata tällä viikolla niin kannattaa käydä instagramissa @ellamatleenae, jonne aion päivittää aina kun on pääsy nettiin. Sieltä siis vähän ajankohtaisempia räpsyjä mun viikosta.

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Noi kumpparit on ihan mielettömän kivat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos, syksyllä näille riittää kyllä varmasti käyttöä :)

      Delete