Say meow

Wednesday, September 03, 2014

P9034961

Moi, mitä kuuluu? Ollaan keskiviikossa jo ja enää pari päivää viikonloppuun. En mä silti elä viikkoa vain sitä viikonloppua odotellen. Läksyjen ja koulun lomassa on välillä vaikea löytää niitä mieleisiä asioita. Itselle tärkeistä jutuista, mm. liikunnasta, bloggailusta, hyvästä ruoasta... mä kuitenkin haluan pitää kiinni kaikkein kiireimmänkin keskellä. Tänään oli muuten ihana ja lämmin ilma. Lähdin ulos ottamaan kuvia, mutta tällä kertaa niistä ei tullut ihan samantasoisia kuin yleensä, sillä jouduin ottamaan nää kuvat itse jalustan kanssa. 
P9034944
Päällä mulla oli mun kaverilta ostamani college-paita (joka oikeastaan jaettiin mun siskon kanssa). Tää on mun eka college-paita, sillä en ole oikein lämmennyt niille, enkä ole ajatellut, että ne sopisivat mun tyyliin. Tämä oli kuitenkin niin söpö kissan naamalla varustettu yksilö, että halusin kokeilla vihdoin itsekin, miltä nää näyttää mun päällä. 
P9034958
Yhdistin tän mekon kanssa, jottei tulos olisi liian sporttinen (niin kuin housujen kanssa voisi käydä) ja vähän mielenkiintoisempi.
P9034963
college Forever 21 | mekko Tally Weijl | ballerinat Vagabond | sormukset Ginatricot
P9034968
Ensi postaukseen sitten!

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Ihanan yhteensopiva ulkoasu ja tosi kivoja asukuvia! :-)

    http://starrynight-emma.blogspot.fi/

    ReplyDelete