Sporty on the board

Monday, August 11, 2014

P8094710

Moi ja hyvää viikonalkua! Nyt on syyslukukausi avattu. Tuli taas vähän yllätyksenä miten pian se koulu alkaakaan. Tällä kertaa kyllä ihan kirjaimellisesti, sillä olin koko ajan luullut, että koulu alkaisi tiistaina ja että mulla ois ollut tänään vielä lomaa. No, eilen illalla juuri kun olin menossa nukkumaan sitten selvisi, ettei tää mun luulo pitänyt paikkaansa. Ei muuta kuin herätys aamuksi ja valmiiksi kouluun. Onko teillä käynyt koskaan näin?
P8094716
Päätin julkaista kuvia viikonlopulta, joka oli mun mielestä ihan mahtava. Kävin molempina aamuina pelaamassa tennistä, olin paljon ulkona, otin aurinkoa, luin kirjaa, söin hyvää ruokaa sekä kokeilin mun siskon uutta skeittilautaa. 
P8094698
Mun asu ei ole mikään ihmeellinen, enkä meikkiäkään tuona päivänä laittanut. Viikonloppuisin (sekä lomalla), jolloin ei tule tehtyä mitään sen erikoisempaa, mukavuus on mulle se tärkein juttu. Oikeastaan yleensä myös arkipäivisin, kun tulen kotiin, niin vaihdan jotain mukavampaa ylle.
P8094713
Toppi ja lauta mätsäävät sattumalta! Mun lemppariprinttiä tietysti, hehe. 
P8094705
Innostuin ehkä noin viikko sitten myös ystävärannekeiden (vai miksi näitä nyt kutsutaan?) teosta. Ohje oli aika yksinkertainen, mutta se tekeminen oli aika hidasta. Sain kuitenkin valmiiksi.
P8094715Miten te vietitte vikan lomaviikonlopun?

You Might Also Like

0 kommenttia