Kuvapostaus pt. 2

Sunday, August 31, 2014

P8244864

VIRHEOSTOS Ostin pari vuotta sitten Turkista tän aivan ihanan sulkapaidan, vielä omissa lempisävyissäni, jotka sopivat mulle ihan hyvin. Jotenkin en ole käyttänyt tätä, vieläkään... Johtuu ehkäsiitä, että paita on ihan tosi pitkä enkä ole löytänyt sille vielä hyvää paria alaosaksi. Otetaanpa vaikka sitten loppuvuoden tavoitteeksi pukea tämä päälle edes kerran, heh.
P8274873
LEMPIVAATE Nyt kun mietin, niin päällimmäisenä lempparivaatteista mulle tulee mieleen nämä valkoiset shortsit, tai pitäisikö sanoa skorts, eli siis "shortsihame" suomennettuna, sillä edestäpäin näitä voisi luulla ihan hameeksi. Kesällä nämä pääsi päälle useamman kerran, mutta olisin silti halunnut jatkaa näiden käyttöä ja yhdistellä erilaisten juttujen kanssa. Harmittaa, kun kesäkelit loppuu aina kesken, eikä Suomessa sitä lämpöä riitä kuin pariksi kuukaudeksi korkeintaan. Seuraavan kerran nämä ihanuudet taitaa päätyä mun päälle sitten ensi kesänä, huoh, en jaksa odottaa.
P8244860
ARVOKKAIMMAT KENGÄT taitaa olla tällä hetkellä nämä Vagabondin nahkaballerinat. Jotenkin olen onnistunut löytämään kenkiä edullisesti alennuksesta.
Näyttökuva 2014-8-30 kello 21.39.31
MITEN OLEN MUUTTUNUT No siinä näette vertailun vuoksi. Vanhempia kuvia mulla ei valitettavasti ollut tähän hätään. En sanoisi, että eroa on ihan hirveästi. Tyylini on kyllä muuttunut ehkä vähän siistimmäksi sekä nykyään yritän aina pukea värejä, jotka sopivat ihonväriini. 
271
KESÄN PARAS MUISTO On tosi vaikea valita yhtä kohokohtaa. Kesällä tapahtui vaikka mitä ihanaa. Juhannus oli mahtava, joten valitsin kuvan siitä. Nyt mulla taas soi taustalla kappale, joka tuo toisenlaisia muistoja kesästä mieleen. Tallinnan reissukin oli super. Parasta oli varmaan nähdä tärkeitä ihmisiä pitkästä aikaa sekä nauttia hyvistä ilmoista ja vaan rentoutua.
P8244867
SUURIN UNELMA/TULEVAISUUDEN SUUNNITELMAT Matkustaminen. Olen aina pitänyt siitä ja eri maat sekä kulttuurit on tosi kiinnostavia. Pienestä asti olen halunnut muutta ulkomaille, opiskella siellä ja se tunne on vaan vahvistunut vuosien varrella. Olen yrittänit tehdä myös valintoja, jotka auttavat saavuttamaan mun unelmaa.
P8244858
JÄÄKAAPIN SISÄLTÖ Tää oli vähän jännä. Oli vaikea ottaa kivaa kuvaa jääkaapista ja sen sisällöstä. Varsinkin, kun se sisältö ei ole kokonaan edes mun päätettävissä, kun meillä asuu muitakin perheenjäseniä. Siksipä päätin ottaa sieltä ulos muutamia ruokia, mitä siellä sillä hetkellä oli, ja joista itse tykkään. Maitorahka on aika tärkeä, sillä syön sitä aamuin illoin. Sekä juusto kanssa, rakastan juustoja, oikeastaan kaikenlaatuisia, kermajuustoja lukuunottamatta. Sitten maitoa, rucolaa, balsamicokastiketta ja raejuustoa, sekin on hyvin tärkeä ja makoisa. Tomaateista voi loihtia taas melkeinpä mitä vaan, vaikken oikeen tykkääkään niistä raakana.
P8244854
HIUSTENHOITOTUOTTEET Shampoo, hoitoaine, hiusöljy, suihkutettava hoitoaine ja lämpösuihke.  Välillä laitan hiuspohjaan myös kylmäpuristettua kookosöljyä hiusöljyn tapaan.

Nyt on kuvapostauksen toinenkin osa saatu julkaistua. Ihan kaikki ehdotukset eivät päässeet kuvattaviksi, mutta joistakin sain hyviä ideoita ja osasta meinaankin tehdä erillistä postausta. Se ois muuten taas sunnuntai. Lähden kohta salille, viettäkää kiva päivä!

PS Mitä mieltä oisitte videopostauksesta?

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Tee ihmeessä videopostaus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo olen nyt valmis sen julkaisemaankin :) Pian se tulee, lupaan. Aika hauskaa vaihtelua ja kokeilua se oli tehdä välillä video!

      Delete