Hot summer day

Thursday, August 07, 2014

P8074607Jee oon täällä taas! Taukoa on ollut, mutta sen ei pitäisi jatkua enää, sillä tänään sain vihdoinkin hankittua uuden koneen ja oon niin innoissani, että pääsen taas kunnolla bloggaamaan sekä muokkaamaan kuvia ja tietysti tekemään kaikkea 'tarpeellista' mitä koneella yleensä tehdään.                                                   P8074621Tänään tapahtui paljon kaikkea kivaa ja tekemisen puutetta ei oikeastaan tullut, vaan aika tuntuu koko ajan loppuvan, koko kesäloma loppuu kohta, mutten halua nyt tässä postauksessa sitä sen enempää miettiä. Aamu starttasi ihanasti bodypumpilla, jonka jälkeen käytiinkin hakemassa tää kone. Siihen upposikin muutama tunti. Lounasta käytiin syömässä ravintolassa ja siitä melkein heti näinkin mun ystävää. Mentiin ulos istuskelemaan ja nauttimaan kauniista ja kuumasta ilmasta.                               P8074627P8074614P8074630Näihin ilmoihin voisin tottua. Olen nyt viime päivinä mennyt varmaan joka päivä ulos ottamaan aurinkoa ja uimaan. Rentoutumista parhaillaan!P8074633 P8074605P8074638Nauttikaa tekin vielä mahdollisista viimeisistä lomapäivistä! Kuvapostaukseen olen aloittanut ottamaan kuvia, mutta ehdotuksia tuli loppujen lopuksi aika paljon, mikä on vaan tietysti vaan hyvä, niin toteutukseen luultavasti vielä menee hetki. Kiitos kuvaideoista!

You Might Also Like

0 kommenttia