Makeup bag essentials

Thursday, July 03, 2014

026Nyt esittelen teille mun meikkipussin tarpeellisimmat tuotteet, joita käytän lähes joka kerta, kun mulla on meikkiä naamassa. Näillä pötkii jo pitkälle ja pelastaa kiireiset aamut. Itse olen vaan todennut, että kevyt ja raikas meikki sopii mulle ehkä vähän paremmin. Tietysti tässä on vaan kuusi tuotetta, mikä voi olla joillekin teistä tosi vähän. Kyllähän mä monia muitakin tuotteita käytän, varsinkin juhliin on kiva panostaa ja aikaa kuluukin silloin useampia kymmeniä minuutteja. Tässä kuitenkin nyt ne oleellisimmat:

KASVOT
027Tummat silmänaluset sekä ihon pienet virheet peitän Maybellinen Dream Lumi Touch -valokynällä. Se ei ole liian raskas, eikä esimerkiksi kuivata mun jo valmiiksi kuivaa silmänympärysihoa geelimäisen koostumuksensa ansiosta. Väriä kasvoihin saa nopeasti aurinkopuuterilla. Itse olen käyttänyt Rimmelin Natural Bronzeria. En ole kokeillut elämäni aikana niin monia eri aurinkopuutereita, että osaisin sanoa, onko tämä hyvä, muttei mulla kyllä huonojakaan kokemuksia tästä ole.

SILMÄT/KULMAT031030Päivittäin yleensä teen edes jotain mun kulmakarvoille, tuntuu että mulla on niihin joku obsessio välillä, mutta ne on mulle ne tärkeimmät koko meikissä. Viva la Divan Brow Bar -kit on uusi hankinta mulle ja se on todella samanlainen Benefitin Brows a-go-go -setin kanssa. Pakkaukseen sisältyy kulmavaha, kaksi erisävyistä puuterimaista kulmaväriä, kulmakynä, pinsetit, sivellin sekä kaksi koostumukseltaan erilaista higlighteria, voidemainen ja puuterimainen. Kätevää, kun kaikki tarvittava tulee samassa paketissa.                   033Lancômen Hypnôse maskaraa olen käyttänyt jo pitkän aikaa ja ehdottomasti lemppari kaikista, mitä olen kokeillut. Erottelee hyvin ja  pysyy ripsissä koko päivän. Harmikseni omani on ihan lopussa ja taitaa olla aika siirtyä käyttämään jotain muuta ripsiväriä. No, vaihtelu virkistää!                                        

HUULET
034Huulissakin tykkään vaihdella erilasia tuotteita, mutta kun muuta ei keksi, niin laitan Lumenen Wild Rose -huulipunaa sävyssä Apricot Nude (9). Se on nimensä mukaisesti aprikoosin ja nuden sekoitus, todella luonnollinen ja sen takia sopiikin moneen lookiin. Toinen, mitä ilman en voi elää on huulirasva, joka sekin vaihtelee ihan päivästä riippuen, mutta tässä nyt yksi suosikki, Maybellinen Baby Lips sävyssä Peach Kiss. Kosteuttava ja kivan neutraalin värinen.                                                                              035

Alhaalla näette vielä lopputuloksen, johon olin käyttänyt vain ylläolevia tuotteita.                                             018011No mitä piditte tästä postauksesta ja minkälaisia luottotuotteita teidän meikkilaukustanne löytyy? Itse tykkäsin tosi paljon toteuttaa tätä postausta ja muitakin tällaisia haluan jatkossa tehdä. Viettäkää kiva päivä!       

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Sulla on tosi laadukkaan oloinen ja mielenkiintoinen blogi. :) Oot myös superkaunis ja vau noi sun hiukset!♥

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon! Käyn kurkkaamassa sun :)

      Delete