Food Friday

Friday, July 25, 2014

P7254459Jotta salaattikuvia ei varmasti olisi täällä liian vähän, niin tässä taas yksi sellainen. Innostutaan aika usein noiden täytteiden kanssa. Mut hyvää oli, kesäisin varsinkin salaatit on parhaita!                                                         P7254469Myöhäiseksi illalliseksi tehtiin sushia. Toinen kerta, kun tein näitä itse ja ihan hyvin ne onnistui jälleen, aikaa menee vaan hirveesti verrattuna siihen, mitä yleensä nyt ruoanlaittoon nyt meneekään.        

Tänään oli jo ruokien osalta, mutta kyllä myös aivan muuten ihana päivä. Niin rentoa oleilua vaan, menin nimittäin ottamaan aurinkoa ja siinähän vierähti helposti useampikin tunti. On myös tullut pyöräiltyä ja käytiin aamulla katsomassa mulle uutta konetta, kun se vanha meni taas rikki. Ja varattiin myös mun äidin ja veljen kanssa hetken mielijohteesta liput Tallinnaan huomiselle. Kiva päiväreissu ja pikainen maiseman vaihdos huomiselle siis tiedossa. Sekä tietty niitä alennusmyyntejä odottaen...

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. saanko kysyä että minkä kokoinen olet? itse olen tilaamassa aeropostalelta enkä tiedä kuinka heidän kokotaulukkonsa menevät. uskotko s-koon menevän 175cm hoikalle tytölle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on aeropostalelta toppeja ja college-housuja s-koossa. Oon 178cm ja ne ovat sopivia muuten, mutta jotkut yläosat saattavat olla hieman lyhyitä. Ihan hyvin olen niitä kyllä pystynyt käyttämään, eikä esim. haittaa yhtään jos on korkeavyötäröinen alaosa. Toivottavasti auttoi edes vähän, mut nää koko-asiat on aina tosi hankalia :( Mutta Hauskaa nettishoppailua!

      Delete
    2. ovatko paidat olleet sinulle tiukkoja/ihonmyötäisiä vai sellaisia vähän löysempiä? kiitos todella paljon selkeästä vastauksestasi, en ole mistään muualta saanut vastausta! :)

      Delete
    3. Ei ole ihonmyötäisiä. Aérolla on ne mallit (tai ainakin niissä mun paidoissa) sellaisia vähän lyhyitä ja leveitä. Tiukkoja noi mun omat ei siis ole. Ja hyvä jos on ollut apua :)

      Delete