New from Ikea

Saturday, June 14, 2014

Vaikka kesälomalla pystynkin postaamaan useammin kuin arkena, niin kuluneen viikon postaukset jäivät silti aika minimiin. En kuitenkaan halua ihan mitään tosi turhia postauksia tulla julkaisemaan ja sitä paitsi on mulla tälle epäaktiivisuudelle aika hyvä syykin. Sain kuulla samana päivänä, kun koulut loppuivat, että sain kuin sainkin kesätöitä. Aika mahtava juttu se oli, sillä se ei ole kuitenkaan mikään itsestäänselvyys. No nyt oon sitten tämän viikon viettänyt siellä töissä, niinkuin tulen myös ensi viikon ja vielä vähän seuraavaakin viettämään. Oon ollut vaan niin hirveän väsynyt iltaisin, kun tulen kotiin. Haluan myös tehdä muitakin juttuja, kuten vaan rentoutua tai käydä salilla, sitten meillä oli keskiviikkona vielä grillijuhlat, ettei aikaa vaan ole ollut. Ja hei, toi sääkin on ollut ihan hirveä, ei kauheesti motivoi lähteä ulos kuvailemaan, kun siellä sataa koko päivän putkeen. Voisko niitä helteitä jo tulla?
Eilen käytiin pitkästä aikaa Ikeassa. Ihan kiva reissuhan se oli, niinkuin ne aina on. Eikä aikaakaan mennyt kuin vähän yli 5 tuntia, hehe! Ostoskassi oli taas täynnä tavaraa ja itselleni omaa huonetta varten tarttui muutama pieni juttu.
P6133641Ostin "kankaisia" laatikoita mun vaatekaappiin. Ja ihanaa noita pitsikuvioisia, vähän joka paikassa jo näkyneitä, kynttiläkuppeja oli tullut lisää! Ostin myös perus peilin, sillä ajattelin kokeilla meikkaamista omassa huoneessa, ennen oon nimittäin tehnyt sen aina kylpyhuoneessa. En ainakaan oo aamuisin kenenkään tiellä. Söpö vihko ideoille ja inspiroiville jutuille.                     P6133664Muistatteko pari postausta sitten, kun näytin kuvan mun kirppislöydöistä? Tossa mulla on nyt päällä yksi. Toi farkkutakki on täydellisen värinen ja juuri sellainen mitä olin etsiskellytkin. Tykkään ♥                                                  P6143668Tänään kävin mun ystävän kanssa syömässä. Valitsin tällä kertaa vähän erilaisemmat täytteet salaattiin kuin yleensä. Mm. passion hedelmää ja hedelmä vinaigrettea, sopivan kesäinen salaatti. Salaateissa vaan rakastan sitä, kuinka niitä voi muutella mielikuvituksen mukaan vaikka kuinka paljon. Täydellisen herkullisia yhdistelmiä löytyy niin monia, ainakin mulle.

You Might Also Like

0 kommenttia