Feels like a lucky day

Tuesday, June 10, 2014

Hei oikeesti ette arvaa, mitä postisetä tänne äsken toi. Kävin hakemassa postin ja siellä kuorien joukossa odotti mullekin yksi. Eikä se edes ollut pelkkä tylsä ja litteä, vaan sisältä paljastui Baby lipsin huulirasva! Osallistuin muutama viikko taaksepäin Maybellinen tuotetestaajakisaan, jossa valituksi tulleet pääsee testaamaan näitä jo hyvin tunnetukisi tulleita Baby lips -huulirasvoja, sillä ne ovat nimittäin tulossa vihdoinkin myös tänne Suomeen. Ja mut siis valittiin yhdeksi testaajaksi, jes! Ei se nyt niin ihmeellistä ole, mutta kun en ikinä voita mitään kilpailuja ja tästäkin olin ihan varma, ettei mua valittaisi, niin nyt tuntuu melkein onnenpäivältä.                 001Sain itselleni pinkin värisen huulirasvan, joka oli kyllä ihan loistovalinta vielä niiltä, jotka sen mulle lähettivät, sillä omistan jo kaksi muuta värillistä Baby lipsiä ja tuo pinkki on jäänyt hankkimatta, mutta kuitenkin oon haikaillut sen perään. Kokemuksesta voin jo suoraan todeta, että nää on mun huulirasvakokemusten perusteella siellä kärkilistan huipulla ja kosteuttaa tosi hyvin. Ja mikä parasta, osa Baby lipseistä on sävytettyjä (ja tosi pigmenttisiä) ja ne jättää siis huulille kivasti väriä.                                        006008012016Tää pinkki tuo kyllä mulle vahvasti mieleen Barbien, mutta on tää sävy ihan kiva ja raikas kesäksi!                                                   027Tässä vielä mun omat. Kaikki ovat värillisiä: nude, pinkki sekä punainen. Suosittelen näitä lämpimästi ja hankkikaa ihmeessä testattavaksi!

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Otat hyviä kuvia ja blogi vaikuttaa muutenkin tosi mielenkiintoiselle! :) Olet myös kaunis ja sun tukka on i-h-a-n-a!! :)

    ReplyDelete