My room

Thursday, May 29, 2014

Oon tosi innoissani. Nyt vihdoinkin toteutan huonepostauksen ja pääsen näyttämään teille mun huonetta. Itse tykkään mun huoneesta, mutta on kestänyt aika kauan, ennen kuin sain tästä juuri sellaisen, että oon ihan tyytyväinen. Tietenkin huoneen sisustaminen on pieni ikuisuusprojekti, mutta tällä hetkellä en tänne pahemmin kaipaa mitään sen suurempaa kuin kauniin pionikimpun lipaston päälle päivää piristämään.
019x
007Yksi mun lempijutuista huoneessani on tuolla hyllyn päällä oleva tekstitaulu, jonka olen muutama vuosi sitten tehnyt. Se on siinä joka päivä muistuttamassa mua unelmakaupungeista, joihin haluan matkustaa/päästä uudelleen Tykkään myös noista jouluvaloista, jotka ovat siinä kylläkin ympärivuotisesti tunnelmaa tuomassa.                       010013015Mun huoneen nurkasta löytyy hylly, joka oli alunperin harmaa, mutta maalasin sen viime jouluna valkeaksi. Nyt se onkin paljon raikkaampi ja sopii tänne paremmin.                                                                               016Oikealla tässä kuvassa näkyy mun vaatekaappi, joka on ihan perus valkoinen liukuovikaappi. Rakastan sitä, vaikkei se ulkonäöltään tai söpöydeltään tietenkään hurmaa, mutta sisäpuolelta löytyy mun aarteita: vaatteita, koruja, laukkuja...                    003Ja mulla on tosiaan yhdellä seinällä mustavalkoinen tapetti, johon kyllästyin yhdessä vaiheessa ja halusin sen tilalle takaisin valkoisen seinän, mutta nyt haluan ajatella, että se tuo tälle huoneelle ilmettä ja sitä omanlaisuutta.               031Tapetin edessä on yksi uusimmista ostoksista tänne. Eli Ikeasta ostettu Malm-lipasto, jonka päällä mä säilytän pienessä lasipurkissa lempparikoruja, sekä tuossa vaaleanpunaisessa laatikossa jokapäiväissessä käytössä olevia pikkutavaroita.                                       033028Tässä siis pääpiirteittäin mun huone tällä hetkellä. Joskus aiemmin se oli vähän värikkäämpi, sillä sängyn päällä oli pinkkejä ja liiloja tyynyjä, sekä nurkassa oleva hylly oli harmaa. Välillä se kuitenkin näytti musta jotenkin vähän synkältä. Joulun tienoilla halusin alkaa raikastamaa mun huonetta ja niimpä kävin kaupoissa ostamassa uusia tyynyliinoja ja lipaston sekä maalasin hyllyn. Lisäksi sain tänne myös kauan toivelistalla olleen maton sekä uuden lampunvarjostimen. 
Mitä te tykkäsitte?

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. uii vähänkö sulla on ihana huone!:)

    ReplyDelete
  2. Ihanan valoisa huone! Sulla on mahtava blogi, ihme ettei blogilla ole sen enempää lukijoita! Mutta nyt ainakin yksi enemmän! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihanasta ja piristävästä kommentistasi sekä tervetuloa lukemaan :)

      Delete
  3. oikeesti sulla on aivan täydellinen huone! saanks mä muuttaa sinne? :) vitsi vitsi

    by-mmaria.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos paljon ja tervetuloa vaan hahaa :D

      Delete
  4. Aivan älyttömän ihana huone sulla! Tuli sellanen olo et haluisin vähän sisustaa omaakin huonetta :)
    http://theworldinmycolours.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti, sisustaminen ja oman huoneen suunnittelu on kyllä kivaa!

      Delete