Inspired by summer

Friday, May 23, 2014

Istun tässä koneella ja kirjoittelen teille tällaista perjantain postausta. Nyt on niin hyvä mieli, aurinko paistaa ja ulkona on niin kesäsää! Mutta pari muutakin juttua, mitkä tekee mut iloisemmaksi kuin vähään aikaan, ovat se, että tänään kävin koulussa tekemässä vikan kokeen tänä keväänä. Se oli fysiikkaa, mutta tiedättekö mitä, ei haittaa, sillä oon aina ollut ihan hyvä fyssassa ja koekin meni hyvin. On sellainen voittajafiilis, vaikkei koulu ole ihan vielä loppunutkaan. Tästä ekasta lukiovuodesta on melkein selvitty ja nyt voi vaan ottaa paljon rennommin, mitä pitkään aikaan on voinut. Kertokaa mulle, onko siellä ruudun toisella puolella muitakin, joilta tää koulutyö on ohi kokeitten osalta ja voi jakaa tätä ihanaa fiilistä mun kanssa :)
PicMonkey CollagexsummerTän ilman ansiosta oon ollut tosi inspiroitunut jo pidemmän aikaa ja tein kollaasin äsken (kuvat we heart it, joka saa tällä kertaa olla ainoana kuvana. Mulla on kyllä muutama postausidea mielessä, jotka aion piakkoin toteuttaa. Tänään illalla oon menossa mun kahden kaverin tuplasynttäreille ja toivotaan, että illasta tulee hauska. Kohta pitääkin alkaa miettiä asua ja pakata, sillä jään sinne yöksi. Mutta ihanaa perjantain jatkoa kaikille!

You Might Also Like

0 kommenttia