One more night

Saturday, April 05, 2014

P4042447

Tämä päivä on mennyt enimmäkseen pakkaillessa, jo ensi viikon läksyjä tehdessä, eli toisinsanoen tuskallista matikan opiskelua, josta ei tainnut olla mulle mitään iloa, koska ne asiat on vaan niin paljon helpompi tajuta siellä tunnilla kuin yksin kotona lauantai iltana. Tän lisäks oon käynyt kahdesti kaupassa viime hetken tarpeellisisa juttuja ostellessa. Huomenna on sitten lähtö luvassa ja oon kyllä aika innoissani! Oon päivän mittaan ottanut kuvia, joita onkin tossa alhaalla.

P4052454

Yleensä aina, kun lähden jonnekin vähän pidemmälle matkalle, tykkään tehdä listan, mitä kaikkea otankaan mukaani. Mulla on ne sellaisessa vihkossa ja tänäänkin kattelin vuosien takaisia pakkauslistoja, hehe. Oon kuitenkin sellainen lista ihminen, että vähän joka asiasta tulee tehtyä jos jonkinlaisia listoja. Se selkeyttää  kummasti ajatuksia, kun saa ne paperille ylös. Kuka nyt ei listoista tykkäisi?

P4052460

Sain eilen Emmalta tuliaisia Unkarista, aika monen viikon takaa kylläkin, mut ei se haittaa. Toi Labellon huulirasva pääsikin jo käyttöön, sillä rakastan huulirasvoja ja muutenhan huulet kuivuisikin ilman niitä. Tosta jää sitä paitsi huuliin ihana punainen sävy.

P4052496

Muun muassa hammasharja ja -tahna oli tänään käytävä ostamassa, sillä kotona käytän sähköhammasharjaa, enkä sitä voi ottaa mukaan. Ja toi on lisäksi vielä tollanen ihana raidallinen!

P4052471P4052494

Tänään syötiin, nam, kanaa ja vuohenjuustoa sekä pinaattia, rucolaa sekä papuja... Hyvää oli.

P4052503

Ja viikonlopun välipala. Aivan ihanaa toi tee, jota käytiin muutes tänään ostamassa sekä Ben&Jerry's Peanut Butter jäätelöä.

Nyt mulla ei olekaan enää muuta. Postaaminen meni vähän myöhäiselle, mutta parempi kai kuin ei mitään. Hyvää yötä sinne kaikille!

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Toi tee kuulostaa ihanalta! Täytyykin kokeilla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo se on kyllä kokeilemisen arvosta! :p

      Delete