Perjantaista lauantaihin

Saturday, March 08, 2014

Nyt katsausta eiliseen ja tähän päivään muutaman kuvan muodossa. Eilen koulun jälkeen tulin kotiin pakkaamaan mun kaverin Iidan luona pidettävää tyttöjen iltaa varten. Osa jäi sinne vielä yöks, mut mukaan lukien, ja täytyy sanoo, että oli ihana ilta. Jätin kylläkin kameran kotiin ja keskityin vaan rentoutumaan ja nauttimaan illasta, joten sieltä paikan päältä mulla ei ole yhtäkään kuvaa.

P3070431blog

Mukaan pakkasin tietysti yökkärin, vaikkei nukkuminen ikinä sleepovereissa jostain syystä olekaan se pääjuttu :D. Shortsit ja New Yorkista ostettu t-paita on mun mielestä söpö yhdistelmä. En osaa tota paitaa käyttää päivisin ja ostinkin sen ihan vaan nukkumistarkoitukseen, minusta kun se toimii parhaiten niin.

P3070434blog

Otin mukaan myös pyyhkeen ja bikinit, sillä tarkoitus oli mennä hot tubiin. Tää aikomus ei kuitenkaan toteutunut, sillä lopeteltiin meidän leffan katsominen joskus kolmen aikoihin ja kaikki alkoi olla silloin jo aika väsyneitä.

P3070436blog

Iltapäiväteetä. Siitä oon tykännyt aina. Yhdessä vaiheessa join vaan kahvia, mut siitä mulle alkoi tulla päänsärkyä, joten oon vaihtanut sen takaisin teenjuontiin.

P3070440blog

Teetä ja ruisleipää, perjantain välipalaa koulun jälkeen, ennen kuin lähdin yökyläilemään.

P3080450blog

Ja tänään olin niin kevätfiiliksissä, kun aurinko paistoi ja oli varmaan kaunein päivä tänä vuonna. Lunta ei näy enää paljoa ja ulkona oli jo selvästi plussan puolella. Järjestelin mun kevätkenkiä ja laitoin talvikengät kaappiin ens talvea odottamaan. Aurinkolasejakin oon jo pari kertaa päässyt käyttämään. Haluisin vaan hankkia uusia ja tänään oikeestaan kotiin tullessa kävinkin muutaman liikkeen kautta testaamassa muutamia, mutten ainakaan vielä löytänyt sopivia.

P3080445blogP3080447blog

Lounaaksi kanasalaattia, johon en vaan ikinä kyllästy. Uusilla täytteillä ja kastikkeilla saa aina vähän eri makuista. Nam! 

Nyt meenkin tästä varmaan aloittelemaan leffaa. Viettäkää kiva loppuilta!

You Might Also Like

2 kommenttia