Outfit video

Sunday, February 02, 2014



neule Zara / paita Zara / farkut Oviesse / laukku Urban Outfitters / sormukset H&M / kengät Din Sko

Oon todella innoissani tästä. Päätin viikolla, että nyt on jonkinnäköisen videon aika, ja koska en ole piiitkään aikaan postannut tänne asuja, niin miksipä ei tehdä nyt kerralla sitten asuvideo! Eilen aloitin ja se kuvausprosessi olikin tosi hauskaa, mut arvatkaapa, kuinka kävi sitten siinä editoinnissa. No tietenkin se ääni tuli aina jotenkin eri aikaan kuin video ja niin edelleen. Väsäsin tätä siis eilen jotain viisi tuntia, kunnes päätin, että julkaisen tän sittenkin vasta huomenna, eli tänään sunnuntaina. Tää on sitten mun eka video ikinä, joten laatu kyllä näkyy siinä, mut tärkeintähän on kuitenkin toi asu, haha! Ja siltä varalta, että ette saaneet tosta videosta vielä tarpeeksenne, niin alhaalla on vielä muutama kuva. 
Mitä te tykkäsitte tällaisesta asupostauksesta? Tykkäättekö videoista? Itse ainakin välillä tykkään katsoa muiden blogeista videoita. Esim. huonepostaukset on musta ihania (tietysti jos se huone on kivasti sisustettu). Itse ajattelin jatkaa näiden videoiden tekemistä jatkossakin, mutta kyllä mä silti vielä näistä vanhoista kunnon kuvapostauksista tykkään enemmän :)

P2010166800P2010167800P2010188

Mä toivotan teille ihanaa tulevaa viikkoa! 
PS Toivottakaa mulle onnea, sillä koeviikko jatkuu taas huomenna. Luvassa on...tattadadaa – biologian koe! Hahaa, mut mun oli tän lukemisen lomassa pakko tulla moikkaamaan teitä, sillä mulla on ollut tätä hommaa kova ikävä tän viikon aikana, kun en oo ehtinyt kokeiden takia oikeen muuta tekemään.

You Might Also Like

14 kommenttia

  1. tosi kiva video!! :) tykkäsin kovasti

    ReplyDelete
  2. olipas mukava video, ja apua oot ihan älyttömän kaunis, ja sun hiukset on täydelliset!! ♥ olis ihan huippua jos kävisit kattomassa mun ja kaverini yhteisen blogin :

    http://maijandnenna.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti paljon ja huh, hyvä että tykkäsit videosta, koska se oli mun eka video ja mietin vähän, et miltä se muiden silmiin näyttää :D

      Delete
  3. Aivan ihana blogi, ja huippu kiva video! :)
    Jäin lukeen!

    ♥: http://findareasontosmileee.blogspot.com
    Käys kurkkana ja ehkä myös liittyyn jos kiinnostaa :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti paljon! Käyn kattomassa sun :)

      Delete
  4. Voi eikä aivan ihana video ja tosi nätti asu!:) Näitä ois kiva nähdä enemmän! Jään seurailemaan tänne :-)

    http://mari-janita.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, kyllä näitä voisi tehdä lisää jatkossakin :)

      Delete
  5. ihana video! :) ja aivan upee neule!

    http://theprettiestdresses.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. Oo mäkin haluan tollasen neuleen :( Ihana♥

    ♥: http://wonderlandxxtuuulis.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha kiitti, mä olin ite aika innoissani ton löydettyäni!

      Delete
  7. Aivan ihanat hiukset! Millä sä niitä värjäät (:?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Hiusten väri on ihan oma, ikinä en oo värjänny haha :D

      Delete