Don't wanna go to school

Monday, January 06, 2014


Viimeinen lomapäivä on kohta jo lopuillaan. Eikä, miten tää loma meni näin nopeesti? Ja mitään sen kummempaa en edes tehnyt. Paljon oon vaan rentoillut, nukkunut pitkään, nauttinut hyvästä ruoasta sekä perheestä ja kavereista. Viikonloppu oli ihana. Tein kaikkea vähän erilaista, mitä ei tuu joka päivä tehtyä.

P1039924

Perjantaina tehtiin ite pizzaa ja se taikina oli tosi helppo kaulita ohueks sillä mun pikkuveljen uudella pastakoneella. Itelleni mä tein ruispohjaisen pizzan, koska se on mun mielestä ihan yhtä hyvää kuin tavallinen ja lisäks siinä on myös jotain muuta kuin niitä valkeita jauhoja, eli pikkuisen terveellisempääkin se oli.

P1039929
P1049949

Lauantaina kävin katsomassa Justin Bieber's Believe elokuvan, joka oli aivan ihanaSitä ennen tuli käytyä Starbucksissa nauttimassa gingerbread latte. Tossa kuvassa näkyykin muuten vähän sen päivän asua. Nää jutut ei muuten varmaan vaikuta miltään kovin ihmeelliseltä, mut ei kai sen lomailun tarvitse niin ollakaan?  Ainakin oon saanut levätä (ja valvoa...). En kyllä silti haluis millään mennä huomenna takaisin sinne kouluun. Nyt yritän vaan nauttia tästä vikasta illasta, viettäkäähän tekin kiva loppuilta!

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Sulla on aivan ihanat hiukset! :)

    ReplyDelete
  2. Tosi kiva blogi ja ihania kuvia=)!! Liityin lukijaksi!

    http://jannijuliaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiitos paljon! Ja tervetuloa lukemaan :)

      Delete
  3. Ihana blogi:)!

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    ReplyDelete