One year ago...

Monday, December 02, 2013

...Niin, tasan vuosi sitten toteutin pitkäaikaisen suunnitelmani oman blogin perustamisesta. Muistan niin hyvin ne ekat postaukset. Varsinkin sen kaikista ensimmäisen, Who is Leopardella. Mulla oli jo kuva sitä varten valmiina ja teksti mietittynä siihen aloituspostaukseen. Ja se ilon määrä, kun sain vihdoin julkaistua sen. 
Nyt vuotta myöhemmin olen kirjoittanut yli 100 postausta, vaikka ne aikaisimmat postaukset olen asettanut takaisin luonnoksiksi, koska ne kuvat ja muutenkin postausten asettelu ja laatu on ollut aika alkeellista. Ehkä voisin miettiä osan julkaisemista... Siinä ajassa on kyllä ehtinyt paljon muuttua ja uusia juttuja tullut koettua. Kiitos myös teille lukijoille! Oon niin iloinen, että aloitin bloggaamisen silloin ja olen jatkanut sitä tän vuoden läpi aika säännöllisesti. Näin tänne blogiin on säästynyt mun tunnelmia ja kivoja hetkiä muistuu itselle hyvin mieleen, kun noita vanhoja postauksia aina välillä lukee. 
Ja tiedättekö mitä? -Aion jatkaa vieläkin, toivottavasti vielä pitkän aikaa, sillä mun pää on täynnä erilaisia postausideoita, joita haluan todellakin toteuttaa. Huomenna, jos mulla vaan on aikaa, voisin vaikka yrittää vastailla niihin kysymyspostauksen kysymyksiin. Mutta nyt vielä Happy Birthday Leopardella!                                                                                            Leopardella 1yo

leo1yo2

You Might Also Like

4 kommenttia