Lomailua

Monday, December 30, 2013

Halusin vaan pikasesti tulla moikkaamaan ja kertomaan kuulumisia muutaman päivän postaustauon jälkeen. Tuntuu, etten oo tehny joulun jälkeen juuri mitään. Rentoillut vaan kotona ja hyvä kun oon just ja just saanut kirjoitettua yhden kappaleen mun psykologian esseeseen päivässä. Koulujutut on nimittäin aina välillä  häirinnyt mun lomafiilistä, mut ei kai siihen oikeen auta mikään muu kuin yrittää tehdä ne pois alta. Mun taktiikka on, et pikkuhiljaa, hehe. Perjantaina lähdettiin isovanhemmille, niin en olekaan sen jälkeen ollut kotona. 
Nyt alkaa muuten jouluruokakiintiö tulla tältä vuodelta täyteen, oon nimittäin syönyt niitä laatikoita ja kinkkua varmaan viitenä tai neljänä päivänä peräkkäin. Mutta jouluruoista puheen ollen, arvatkaa mitä mä just nyt teen? –Istun tässä postailemassa ja mutustan piparitaikinaa. Se on vaan niin hyvää, musta ainakin paljon parempaa kuin ne itse piparit. Käsi ylös, jos siellä ruudun toisella puolella on joku muukin piparitaikina-addikti! Nyt kuitenkin kuvia perjantain pakkailusessiolta (jotenkin päädyin tylsyyksissäni räpsimään kuvia tuostakin hetkestä...). Ne on mun viimeisimmät kuvat, mitä kamerasta löytyy, joten pahoittelen pientä viivästystä. Hauskaa alkanutta viikkoa ja huomennahan onkin muuten tän vuoden vika päivä, kyllä se aika vaan kuluu nopeesti!

PC279867PC279862PC279877PC279894

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Kolme kättä ylhäällä - yksi ei myönnä ;)

    Ripi

    ReplyDelete