Sat-Sun

Monday, November 18, 2013

Moi! Viikonloppu oli jotenki jännä, tai se meni eri tavalla kuin yleensä. No mullahan oli lauantaina koulua ja sit nähtiin sukulaisia lounaan merkeissä. Niin, en mä tavallisesti mun lauantaita tolleen vietäkään, joten olihan se vähän erilainen ja ihan kivaa vaihtelua, mutta en mä lauantaita koulussa haluis viettää tietenkään! Sunnuntaina käytiin ostoksilla, vaikken mä mitään itse ostanutkaan. Siinähän se sitten meni. Ei mulla kovin paljoa tekemistä ollut, en vaan keksiny mitään. Ens viikonlopulle onkin tiedossa kokeisiinlukua, mistä en oo yhtään innostunut, kun koeviikko jatkuu seuraavallakin viikolla. Motivaatiota ei nyt hirveesti vaan löydy :( Mut hei, nyt muutama kuva viikonlopulta tuossa alhaalla: 
                                                                              PB169568

Lauantaiaamuna kouluun lähdössä: nappasin mukaani ton uuden leopardi-termosmukin, sisällä kuumaa cappuccinoa!

PB169574

Ja lauantain herkkuiltapala: luonnojogurttia, mysliä, raejuustoa, pekaanipähkinöitä ja mustikkahilloa

PB179613PB179617PB179621

Sunnuntain asua kuvissa: t-paita Esprit / neule Sandwich / housut St. Tropez / rannekoru Bik Bok

PB179645

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Aaah ihana toi termari!!♥ Mistä se on? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, sain sen Saksasta Primarkista :D

      Delete
  2. oon kade tosta leopardimukista! :D

    elamanikuvina.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Olin jo pitkään ajatellut ostavani jonkun termarin, mut sit sainki tän! Kiitti :)
      käyn kurkkamas sun blogin -->

      Delete
  3. ihana blogi ja sulla on ihanat hiukset :3
    Liity lukijaksi ? http://emiliaaleksandras.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitti!
      Käyn kattomassa sun blogin :)

      Delete