Tiger dress

Wednesday, August 21, 2013

Postaustauko on ollut aika pitkä. Viimeks kirjotin yli viikko sitten ja mua harmittaa. Siksi vaan, koska oikeesti tykkään blogata, tosi paljon, mutta nyt ku koulut alkoi, niin aikaa ei vaan ole läksyiltä ja kavereilta jäänyt. Viime viikonloppukin meni tosi nopeati. Puuhailin mun kaverin kanssa ravintolapäivälle (joka oli sunnuntaina) kahvilaa ja meni tosi kivasti! 
Lukiossa on kyllä kivaa, ainakin tähän asti on ollut, mut se kotitehtävien, lukuläksyjen ja kirjotelmien määrä on ollut myöskin aika valtaisa. Tästä lähtien tulen varmaan postailemaan n. 2-3 kertaa viikossa (toivottavasti). Tätä kirjoittamista olikin ehtinyt tulla ikävä :)
Ja tänään laitoin taas pitkästä aikaa mekon päälle, kun oli lämmintä luvattu ja niinhän sieltä päivän mittaan tuli tosi kaunis ja lämmin sää! Tykkään tosta mekosta tosi paljon, joten toivotaan, että nää lämpimät ilmat vielä jatkuisi pitkään. Mulla ei ainenkaan vielä ole mitään hinkua alkaa pukea paksuja syysvaatteita, vaikka on syksyssäkin omat hyvät puolensa. Kuten vaikka, että mulla on silloin synttärit!
Mutta nyt lopetan tähän. Alhaalla pari kuvaa mun ihanasta tiikerimekosta (hehe)  Yritän taas pian tulla bloggailemaan!P8218539P8218549P8218565

You Might Also Like

7 kommenttia

  1. Tosi kivan näkönen tuo tiikerimekko! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos! Kyllä mäkin siitä tykkään tosi paljon (niin kuin varmaan tekstistä jo selvisi) :D

      Delete
  2. Missä lukiossa oot? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen päättänyt, etten (ainakaan tällä hetkellä) jaa blogissani liian henkilökohtaisia asioita tai tietoja, joten en valitettavasti voi sitä kertoa. Enemmän tänne kirjoittelenkin kaikesta pinnallisemmasta ;)

      Delete
  3. ompa kivanolonen blogi! Tykästyin heti näihin kuviin ja tähän ulkoasuun:) Liityn ehdottomasti lukijaksi!!!
    kävisitkö kattomas myös mun blogin ja liity ihmeessä lukijaksi jos vaan tykästyt
    http://enjoy-theday.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitti :) Käyn katsomassa sun blogin -->

      Delete
  4. Vautsi, ihana toi mekko! :)

    http://whiterosebuds.blogspot.fi/

    ReplyDelete