Summertime sadness

Tuesday, August 06, 2013

P8068112P8068115P8068114

Arvaatteko jo, mitä tää postaus käsittelee?
Enää tasan viikko. Viikko koulujen alkuun, aikataulutettuun elämään ja arjen rutiineihin. Tää kesä on mennyt tosi nopeesti ja voin muistaa mun ysin päättäripäivän ihan kuin eilisen. Mut kyllä mä toisaalta odotankin koulujen alkua vähäsen. Alotan lukion ja kaikki on vähän erilaista kuin siellä yläasteella. Ihan hyvä, että tulee taas vähän vaihtelua.
Niin siis mun jokavuotinen loppukesän kesäajan suru on se kun kesä ja lomapäivät loppuu, ja pitää palata siihen arkeen (mut älkää ottako liian tosissanne, ei se nyt ihan niin hirveetä kuitenkaan ole :D). 
Ja toi Lana Del Reyn kappale on ihana ja muutenkin se on ihan yks mun lemppariartisteista!
P.S. Löysin Tiimarista ihania pinkkejä kouluvihkoja

Ja oon muuten unohtanut kysyä, että mitäs tykkäätte tästä uudesta ulkoasusta?

You Might Also Like

7 kommenttia

  1. Ihana blogi ja ihana ulkoasu!!:) sait just uuden lukijan!:)

    http://mielikuvailua.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos paljon♥ ja tervetuloa!

      Delete
  2. iihana tää blogi ja oot älyttömän kaunis! :-)

    ps. sulosia nuo vihot :-D kui paksuja nuo on ja palio makso? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti!
      Ja joo mun oli vaan pakko ostaa noi, ku oli niin söpöi. Nois on niinku 20 paperia sisällä, eli siis niitä sivuja on sillon 40. Ja Tiimarissa oli joku kanta-asiakas -alennus, et 3kpl 0,99€ eli ei todellakaan mikään paha hinta ;)

      Delete
  3. Voi vitsi, tuo minikynsilakkapullokoru on ihana!! ♥___♥ Mistä se on?? :) Tahdon kans! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitti, mut valitettavasti sain tän lahjana ja kyseinen kauppa taitaa olla lopetettu kokonaan :(( Samantyyppisiähän tietysti on esim. Thomas Sabolla, mutta ne on kyllä superkalliita ja myös Bijou Brigitessä taitaa olla pieniä riipuksia.

      Delete
    2. Ounouuuu! Kiitos kuitenkin vastauksesta. ♥ Joo, mä oon noita Thomas Sabon koruja kyllä himotellut mutta kun ne on niin superrrrkalliita! Ehkä mä jostain vielä löydän vastaavan.. :D

      Delete